บริษัท อีซี่ บาย จำกัด (มหาชน)
EASY BUY PUBLIC COMPANY LIMITED
ค้นหา | ภาษาไทย English

ตำแหน่งงานว่าง

Administration : Facilities Management Officer

ตำแหน่ง

Facilities Management Officer

วันที่

25/08/2023

ความรับผิดชอบ

1. ปฏิบัติงานด้านการให้บริการซ่อมบำรุงสาขาทั่วประเทศตามที่ได้รับการร้องขอ เพื่อให้เกิดประสิทธิภาพหรือลดความเสี่ยงที่อาจจะเกิดขึ้นในการทำงาน
2. ปฏิบัติงานติดต่อประสานงานและซ่อมแซม บำรุงรักษาเครื่องมือ/เครื่องใช้สำนักงาน และอุปกรณ์สาธารณูปโภคให้อยู่ในสภาพพร้อมใช้ เพื่ออำนวยความสะดวกให้กับพนักงานและบริษัท
3. ควบคุมและประสานงานกับหน่วยงานอื่นทั้งภายในและภายนอก เพื่อให้การดำเนินการปรับปรุงพื้นที่ให้เกิดประโยชน์สูงสุด
4. ปฏิบัติงานตามการมอบหมายของหัวหน้างาน

คุณสมบัติ

1. วุฒิการศึกษาปริญญาตรี สาขาไฟฟ้า สาขาอิเล็กทรอนิกส์ สาขาสาขางานก่อสร้างหรือสาขาที่เกี่ยวข้อง เกรดเฉลี่ย 2.50 ขึ้นไป
2. เพศชาย อายุ 23 - 30 ปี
3. มีประสบการณ์อย่างน้อย 1 ปี ทางด้านทางด้านงานซ่อมบำรุง
4. มีทักษะและความรู้ทางด้านการซ่อมบำรุง เช่น ระบบไฟฟ้า ประปา โทรศัพท์ ระบบแอร์ อุปกรณ์สำนักงานและการจัดการอาคารสถานที่
5. มีทักษะและความสามารถในการซ่อมแซม แก้ไขปัญหาอุปกรณ์ชำรุด
6. มีทักษะและความรู้ทางด้าน Microsoft Office
7. มีทักษะในการทำงานบริการ สามารถทำงานเป็นทีมได้

Business Planning : Digital Operation Officer

ตำแหน่ง

Digital Operation Officer

วันที่

12/07/2023

ความรับผิดชอบ

1. Develop online operation ; improve online application process to increase efficiency in acquiring new customers through online channel.
2. Operate project to improve and acquire new customer via online application and cooperate with any concern i.e.
3. Support special assignment from superior.

คุณสมบัติ

1.Bachelor degree or higher. Major : Business Administration, Economics or related field.
2. Age 23-30 Years old.
3.Experience in project management and data analysis.
4.Good command in English.
5.Computer literate. (Microsoft excel)
6.Systematic thinking skills.

Business Planning : Sales Planning 1 Manager

ตำแหน่ง

Sales Planning 1 Manager

วันที่

08/11/2023

ความรับผิดชอบ

1. Plan and generate outstanding balance campaign for existing customer.
2. Plan the campaign and solution to protect closing customer of RL business.
3. Improve and propose e-service and new service function to serve existing customers.
4. Project and market planning to achieve sale performance.
5. Control and management team.

คุณสมบัติ

1. Bachelor’s degree or Higher in Marketing, Economics, Business Administration or related field.
2. Age over 30 years old.
3. Experience in marketing project management.
4. Project analytics and data analytics
5. Good command in English.
6. Able to use Microsoft Office. (especially Microsoft Excel)

Business Planning : Sales Planning 1 Officer

ตำแหน่ง

Sales Planning 1 Officer

วันที่

08/11/2023

ความรับผิดชอบ

1. ดำเนินงาน ตามแผนงานและโครงการต่างๆที่ได้รับมอบหมาย ตามกรอบระยะเวลาที่กำหนด
2. คิด Campaign เพื่อรักษาและกระตุ้นเป้าหมายยอดหนี้คงค้าง และป้องกันลูกค้าปิดสัญญา หรือยกเลิกบัตร Umay+ โดยนำเสนอกิจกรรมทางการตลาดเพื่อรักษาความสัมพันธ์ลูกค้าไว้
3. ค้นหาและนำเสนอข้อมูลทางการตลาดให้กับทีมงานและหัวหน้างาน เช่น ข้อมูลสินเชื่อจากคู่แข่ง เพื่อสามารถการปรับปรุง แก้ไข และพัฒนาได้ทันกับสถานการณ์ โดยมีเป้าหมายเพื่อรักษาความสัมพันธ์ลูกค้าไว้
4. วิเคราะห์ข้อมูลผลการดำเนินโครงการและปัจจัยต่างๆ

คุณสมบัติ

1. วุฒิการศึกษา ป.ตรี ขึ้นไป สาขาวิชา : บริหารธุรกิจ การเงิน การตลาด เศรษฐศาสตร์ หรือที่เกี่ยวข้อง เกรดเฉลี่ย 2.50 ขึ้นไป
2. อายุ : 22 - 30 ปี
3. มีประสบการณ์ 1 - 2 ปีในด้านสินเชื่อเพื่อผู้บริโภค หรือการเงิน การธนาคาร
4. มีความรู้พื้นฐานทางด้านการวางแผนการตลาด และการวิเคราะห์ข้อมูล
5. สามารถใช้โปรแกรม Microsoft Office ได้เป็นอย่างดี
**ประจำสำนักงานใหญ่ ณ ชั้น 5 อาคารสารทรสแควร์ (ติดกับ BTS ช่องนนทรี ทางออก1)

Business Planning : Senior Sales Planning 1

ตำแหน่ง

Senior Sales Planning 1

วันที่

08/11/2023

ความรับผิดชอบ

1. Plan and generate outstanding balance campaign for existing customer.
2. Plan the campaign and solution to protect closing customer of RL business.
3. Improve and propose e-service and new service function to serve existing customers.
4. Project and market planning to achieve sale performance.
5. Control and management team.

คุณสมบัติ

1. Bachelor’s degree or Higher in Marketing, Economics, Business Administration or related field.
2. Age over 30 years old.
3. Experience in marketing project management.
4. Project analytics and data analytics
5. Good command in English.
6. Able to use Microsoft Office. (especially Microsoft Excel)

Compliance Office : Assistant Data Privacy Manager

ตำแหน่ง

Assistant Data Privacy Manager

วันที่

25/08/2023

ความรับผิดชอบ

1.Advise the personal data protection to all departments/offices and follow up changed PDPA and related laws, especially the privacy standards for personal data.
2.Update the Records of Processing Activity (ROPA) completely when the operations are established, changed and abolished.
3.Conduct the Company's PDPA legal documents of all departments/offices (Privacy Notice/Policy, DPA, etc.) are implemented up to date based on the Personal Data Protection.
4.Regularly provide PDPA (data security

คุณสมบัติ

1. Bachelor's Degree or higher in Laws, Business Administration, Information Security, or related field.
2. Age not over 35 years old.
3. 1-3 years of experience in Compliance, Laws, Internal Audit or Internal Control. (Having experience on Personal Loan Business or Financial Service Business will be advantaged consideration).
4. Having knowledge of Compliance, industry laws and financial business operations.
5. Proficient in operation Microsoft Office and Internet.

Consumer Loan 1 : Consumer Loan Officer

ตำแหน่ง

Consumer Loan Officer

วันที่

08/11/2023

ความรับผิดชอบ

เขตพื้นที่ : Ayutthaya 2, Big C Buriram, Big C Khon Kaen, Big C Phitsanulok, Central Rama 3, Central Westgate, Century The Movie Plaza, Chiangmai (Sahasriphum), Lotus Buengkan, MRT Sukhumvit, Robinson Mukdahan, Singburi, Silom, The Mall Ngamwongwan, Ubon Ratchathani, Lotus’s UD Town

ลักษณะงาน
- รับผิดชอบยอดขายโดยการหาลูกค้าตามเขตพื้นที่ที่รับผิดชอบ ผ่านการทำกิจกรรม Direct sale แจกใบปลิวตามพื้นที่กลุ่มเป้าหมาย
- ให้บริการลูกค้า ณ บูธหรือสาขาที่ประจำ เช่น ตรวจรับเอกสาร ขั้นตอนกา

คุณสมบัติ

1. ปริญญาตรี ขึ้นไป เกรดเฉลี่ยไม่น้อยกว่า 2.00 ยินดีรับนักศึกษาจบใหม่
2. อายุ 23 - 35 ปี
3. ชอบทำกิจกรรม-ออกนอกสถานที่ และชอบการนำเสนอสินค้า
4. มีทักษะในการสื่อสาร มีความขยัน อดทน และมีใจรักงานบริการ
5. สามารถทำงานล่วงเวลา หรือทำงานในวันหยุดได้
6. สามารถเดินทางไปต่างอำเภอหรือต่างจังหวัดได้
7. สามารถทำงานภายใต้ภาวะความกดดันได้
ฐานเงินเดือน 15,000 บาท + Overtime

*สาขาต่างจังหวัด : สมัคร ณ สาขาที่เปิดรับ

Consumer Loan 2 : Consumer Loan Officer

ตำแหน่ง

Consumer Loan Officer

วันที่

08/11/2023

ความรับผิดชอบ

สาขาที่เปิดรับ : Amata City, Big C Chachoengsao 2, Big C Extra Hatyai, Big C Hua Mark, Big C Suratthani, Central Bangna, Central Pinklao, Central Phuket Festival, Chumphon, Fashion Island, Market Village Suvarnbhumi, Nakhon sri thammarat, Prachinburi, Rayong, Seacon Square, Sriracha 2, The Mall Bangkapi, Yes Bangphli

ลักษณะงาน
- รับผิดชอบยอดขายโดยการหาลูกค้าตามเขตพื้นที่ที่รับผิดชอบ ผ่านการทำกิจกรรม Direct sale

คุณสมบัติ

1. ปริญญาตรี ขึ้นไป เกรดเฉลี่ยไม่น้อยกว่า 2.00 ยินดีรับนักศึกษาจบใหม่
2. อายุ 23 - 35 ปี
3. ชอบทำกิจกรรม-ออกนอกสถานที่ และชอบการนำเสนอสินค้า
4. มีทักษะในการสื่อสาร มีความขยัน อดทน และมีใจรักงานบริการ
5. สามารถทำงานล่วงเวลา หรือทำงานในวันหยุดได้
6. สามารถเดินทางไปต่างอำเภอหรือต่างจังหวัดได้
7. สามารถทำงานภายใต้ภาวะความกดดันได้
ฐานเงินเดือน 15,000 บาท + Overtime

*สาขาต่างจังหวัด : สมัคร ณ สาขาที่เปิดรับ

Corporate Planning & Coordination : Assistant Enterprise Risk Management Manager

ตำแหน่ง

Assistant Enterprise Risk Management Manager

วันที่

12/07/2023

ความรับผิดชอบ

1. To assist superior to monitor progress and analysis, to prepare a report on risks profile of business.
2. To support tools and systems development for Risk and Control Self Assessment (RCSA) and key risk indicators (KRIs).
3. To assist superior to manage the enterprise business continuity plan according the business continuity management policy.
4. To support the plan improvement including coordinate with various departments to perform the enterprise business continuity plan.

คุณสมบัติ

1. Bachelor Degree or Higher in Accounting & Finance, Economics, Business Administration or related field.
2. Age 25 - 33 years old.
3. Minimum of 2 years of experience in the field of Risk Management or Internal Control or Internal Audit.
4. Knowledge of Risk Management, Corporate Governance Principles and Internal Control.
5. Good command of written English.
6. Thai nationality only.

Corporate Planning & Coordination : Assistant Corporate Strategy and Sustainability Manager

ตำแหน่ง

Assistant Corporate Strategy and Sustainability Manager

วันที่

25/08/2023

ความรับผิดชอบ

1.To assist managing and coordinating corporate strategy tasks assigned.
2.To assist managing and coordinating corporate sustainability tasks and handle any activities regarding sustainable growth.
3. To perform such other related duties that the Management / Superior may assign.
4. To assist managing and coordinating with all concerns in arrangement of company meeting.
5. To continuously enhance functional performance.

คุณสมบัติ

• Bachelor Degree or Higher Accounting, Finance, Economics, Marketing, Business Administration or related field.
• Experience 2 years up
• Solid background and knowledge of the industry and operations pertaining such as Financial industry,
• Capability to translate the Company objective(s) into operational plans, motivate people to action and drive for results,
• Knowledge of Good Corporate Governance Principles,
• Good command in English.

Corporate Planning & Coordination : Enterprise Risk Management Section Head

ตำแหน่ง

Enterprise Risk Management Section Head

วันที่

08/07/2022

ความรับผิดชอบ

1. To be in-charged to plan, develop and monitor the Enterprise Risk Management (ERM), the Business Continuity Management System (BCMS).
2. To be in-charged of Information Security controller.
3. To efficiently support risk management cycle plans, such as follow up, review, and assess the entire organizations risk levels against current
environment.
4. To assist the risk owners to define and review all significant risks.
5.To ensure all employees has adequate comprehension of risk awareness

คุณสมบัติ

1. University graduate in Business, Economic, Financial, Accounting or a related field or higher Major : Marketing, Economic, Financial, Accounting or a related field.
2. Age : 33-38 years old.
3. Experience 5 years up in the field of Enterprise Risk Management, Internal Control, Internal Audit.
4. Excellent command in English.
5. Knowledge of Good Corporate Governance Principles, Internal Control, and Risk Management.
6. Ability to work under pressure.
7. Thai nationality only.

Credit Management : Call Center Officer

ตำแหน่ง

Call Center Officer

วันที่

25/08/2023

ความรับผิดชอบ

ติดต่อลูกค้าผ่านทางโทรศัพท์ เพื่อแจ้งค่างวด วันครบกำหนดชำระ และให้คำปรึกษาด้านการวางแผนการชำระเงินให้กับลูกค้าทางโทรศัพท์

วันเวลาการทำงาน

- จันทร์ - ศุกร์ 8 ชั่วโมงทำงาน
- การทำงานล่วงเวลา ช่วงวันจันทร์ - ศุกร์ เวลา 18.20 -20.00น.
- การทำงานในวันหยุด วันเสาร์ หรือ วันอาทิตย์
- รายได้เฉลี่ยต่อเดือน 20,000-30,000 บาท
- ฐานเงินเดือน 12,000 บาท + Overtime + Incentive(ตามผลงาน)

คุณสมบัติ

1. วุฒิการศึกษาระดับ ปวส. ขึ้นไป (ไม่จำกัดสาขา)
2. อายุ 20 - 45 ปี สัญชาติไทย
3. ไม่จำเป็นต้องมีประสบการณ์ (มีการฝึกอบรมให้ก่อนการเริ่มงาน โดยไม่มีค่าใช้จ่ายแต่อย่างใด)
4. สามารถทำงานในภาวะที่มีความกดดันได้กรณีที่มีการเจรจาต่อรอง
5. สามารถทำงานวันเสาร์ หรือวันหยุดนักขัตฤกษ์ได้ (บริษัทฯ มีสวัสดิการค่าทำงานในวันหยุด)

Customer Service : Quality Control and Support Officer

ตำแหน่ง

Quality Control and Support Officer

วันที่

08/11/2023

ความรับผิดชอบ

1. พัฒนาและตรวจสอบขั้นตอนการทำงาน ระบบงานต่าง ๆ ของบุคลากรในฝ่ายลูกค้าสัมพันธ์ ให้เป็นไปตามมาตรฐานที่วางไว้
2. จัดฝึกอบรมพนักงานให้มีความรู้ในผลิตภัณฑ์ของบริษัท เพื่อสามารถตอบสนองความพึงพอใจของลูกค้าได้อย่างถูกต้องและรวดเร็วที่สุด
3. โทรออกติต่อลูกค้าเพื่อสอบถาม แนะนำและชี้แจงลูกค้าในเรื่องที่ลูกค้าสอบถามเข้ามาผ่านช่องทางต่าง ๆ เช่น Website Email เป็นต้น
4. ให้บริการข้อมูลข่าวสารลูกค้าผ่านระบบ Social Media ของทางบริษัทฯ
5. ดำเนินการตามคำร้องขอของลูกค้าที่ได้นำส่งเข้ามาทางบริษัทฯ

คุณสมบัติ

1. ปริญญาตรี เกรดเฉลี่ย 2.50 ขึ้นไป
2. อายุไม่เกิน 35 ปี
3. ประสบการณ์ด้านลูกค้าสัมพันธ์ 1- 2 ปี
4. ประสบการณ์ด้านการจัดการ 0-1 ปี
5. โปรแกรมคอมพิวเตอร์พื้นฐาน (โปรแกรม MS Office)
6. มีความรู้เรื่องระบบโทรศัพท์ตอบรับอัตโนมัติ (IVR) พื้นฐาน
7. ทำงานภายใต้แรงกดดันได้
8. สามารถทำงานล่วงเวลาและทำงานหยุดหมุนเวียนได้

Customer Service : Outbound-Officer

ตำแหน่ง

Outbound-Officer

วันที่

12/07/2023

ความรับผิดชอบ

1. โทรออก(Telesales) ติดต่อลูกค้าเพื่อเสนอขายกิจกรรม(Campaign)ต่างๆ ในแต่ละช่วงเวลา ตามที่ได้รับมอบหมาย
2. Support การรับสายกรณีเร่งด่วนหรือตามที่ได้รับมอบหมาย
3. โทรออกติดต่อลูกค้าเพื่อให้ข้อมูลข่าวสารที่เป็นสิทธิประโยชน์สำหรับลูกค้าแต่ละราย

วันทำงาน 5 วัน หยุด 2 วัน ต่อสัปดาห์
** เวลาทำงานมี 4 กะ คือ
8.00 – 17.00 หรือ 9.00 – 18.00 หรือ 10.00 - 17.00 หรือ 11.00 – 20.00
หมุนเวียนวันหยุด เพื่อทำงานวันเสาร์/วันอาทิตย์ 2 – 3 เสาร์ ต่อเดือน

คุณสมบัติ

1. ปริญญาตรี เกรดเฉลี่ย 2.50 ขึ้นไป
2. อายุไม่เกิน 35 ปี
3. ประสบการณ์ด้านลูกค้าสัมพันธ์ 0-1 ปี
4. มีทักษะด้านการเจรจาต่อรอง
5. มีความขยัน อดทน และมีใจรักงานบริการ
6. สามารถทำงานล่วงเวลา หรือทำงานในวันหยุดได้ (บริษัทฯ มีค่าทำงานล่วงเวลาและค่าทำงานในวันหยุด)

Internal Audit : Head Quarter IT Auditor

ตำแหน่ง

Head Quarter IT Auditor

วันที่

12/07/2023

ความรับผิดชอบ

1. To perform HQ auditing as approved individual HQ audit engagement/ audit schedule plan by execute and establish audit documents as audit procedure specified to comply with standard of professional practice and related code of ethics.
2.To summarized audit result and analyzed for risk and internal control of the assigned project in order to improve efficiency in operations and effective internal control. To provide and confirm audit finding and information to all concern persons of auditee.

คุณสมบัติ

1. Bachelor degree : Accounting, Finance, Business Management or related field GPA 2.50 up
2. Age 24-28 Years old.
3. Minimum experience in related audit field or business knowledge 2-3 years.
4. Risk management, Control, IA standards and the best practice, laws and other regulations necessary knowledge. 5. Communication skill, leadership skill, and computer literate (Microsoft office).
5. Good English Skill.

IT Application Service : Web Developer

ตำแหน่ง

Web Developer

วันที่

03/02/2022

ความรับผิดชอบ

1. Analyst existing systems, Internal and External applications and functions to ensure strategic ICT objectives are met.
2. Provide accurate advice about technical issues and solutions to assist with specifying business requirements for new or existing solutions.
3. Assume technical responsibility for all stages of the software development process to ensure compliance with application development standards.

คุณสมบัติ

1. Bachelor degree in Computer science, Computer engineer, Electrical engineer, IT , MIS.
2. Age 22 – 25 years.
3. Year of Experience 0-3 Years in IT Development.
4. Knowledge of database architecture and design.
5. Knowledge in .NET enterprise applications, preferably using C#.
6. Knowledge in SQL Server and relational database design.
7. Flexible attitude, ability to perform under pressure.

IT Innovation and Planning : Research and Development Engineer

ตำแหน่ง

Research and Development Engineer

วันที่

12/07/2023

ความรับผิดชอบ

1.Plan and prepare and submit of research and development proposals, such as objective or purpose of project, costs of project, equipment and human resource requirements.
2.Finding, Doing, Testing technical analysis and quality analysis of IT project Technology solution apply with Business Requirements
3.Negotiate & contracts with Third party , consulting firms to perform research studies.
4.Assist to manage section include staff appraisals, disciplining, pay reviews and career development
5

คุณสมบัติ

Education Level : Bachelor or Master degree in Computer science, Computer engineer, Electrical engineer, IT , MIS

Experience :
3-5 Years in Handling dynamic network equioment,system administration and Cloud administration
0-1 Years in Project management

Skill :
Project Management and Implementation
Understanding of computer systems, applications, operating systems and Company Infrastructure
In depth experience of negotiating influencing communication with and managing third parties.


สถานที่สมัครงาน

วิธีการเดินทาง

บริษัท อีซี่ บาย จำกัด (มหาชน) อาคาร รสา ทู ชั้น 10
เลขที่ 1818 ถนนเพชรบุรี แขวงมักกะสัน เขตราชเทวี กรุงเทพมหานคร 10400
โทรศัพท์: 02-079-0923
E-mail: jobs@easybuy.co.th
Line ID : esb_recruitment

1. MRT เพชรบุรี ทางออก 2
2. แอร์พอร์ต เรล ลิงก์ มักกะสัน
3. ท่าเรืออโศก เรือโดยสารคลองแสนแสบ
4. รถประจำทาง สาย 11, 23, 38, 58, 60, 72, 93, 99, 113, 184, 185, 206, 512, ปอ.พ.10, ปอ.พ.35

ข้อแนะนำ : Web Browser ที่เหมาะแก่การใช้งาน Internet Explorer version 10 ขึ้นไป, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome